متفرقه

موفق باشید – 2 نکته برای ذهنیت بهتر

آیا می خواهید در نهایت در کسب و کار خود موفق باشید؟ راه کارآفرینان موفق را دنبال کنید و خودتان را بشناسید؟ اما چه چیزی برای این امر لازم است؟

برخی از کارآفرینان در صدر موج موفقیت حرفه ای شنا می کنند، زندگی خصوصی شادی دارند و – برای تحقق همه کلیشه ها همچنین در ورزش حرفه ای هستند.

به نظر می رسد همه چیز برای آنها آرام پیش می رود. همیشه. از خود می‌پرسید چرا اینطور است و چه چیزی این افراد را از “افراد عادی” متمایز می‌کند.

چه چیزی افراد موفق را می سازد؟

خوب، موفق ترین افراد همیشه آنهایی نیستند که بیشترین استعداد یا مهارت های مورد نیاز را دارند. آنها همچنین کسانی نیستند که بهترین تماس ها را دارند و مطمئناً کسانی نیستند که بیشترین سرمایه اولیه را دارند.

افراد موفق با اراده قوی مشخص می شوند! آنها سرشار از اشتیاق هستند، اجازه ندهید چیزی آنها را از مسیر خود دور کند و برای رویاهایشان بجنگند.

در این زمینه، مهم است که بدانید: موفقیت در سر اتفاق می افتد! این به این معنی است: برای اینکه بتوانید موفق شوید، باید ذهنیت درستی داشته باشید

چگونه این را توسعه می دهید، ما می خواهیم در این مقاله به شما بگوییم. در مجموع، 12 نکته در مورد چگونگی ایجاد یک ذهنیت موفق به شما ارائه خواهیم کرد.

بالاخره موفق باشی! 12 بهترین نکته ذهنیت برای برندگان

اراده قوی به تنهایی برای موفقیت کافی نیست. این با یک طرز فکر مثبت، یک نگرش درونی و در نتیجه طرز فکر همراه است!

باورها باورها و نگرش ها تا حد زیادی مسئول موفقیت یا شکست یک فرد هستند.

یا به عبارت دیگر: اگر می خواهید به ویژه موفق باشید – مهم نیست در کدام زمینه 12 نکته زیر برای شما ساخته شده است!

1. این کار را با اشتیاق انجام دهید

این احتمالاً مهمترین قانون برای موفقیت است! زیرا چگونه می توانید واقعاً برای کاری که فقط نیمه دل انجام می دهید بسوزید؟

اما به محض اینکه یک اشتیاق ایجاد می کنید، جزر و مد تغییر می کند: اشتیاق یک منجنیق موفقیت واقعی است! شما را به اوج مانور می دهد.

البته، اشتیاق مانع از سخت شدن اوضاع نمی شود. اما وقتی پرشور هستید، می‌توانید راحت‌تر با چالش‌ها کنار بیایید.

شما روی توپ می مانید، اجازه ندهید شما را پایین بیاورد. و این یک نکته بسیار مهم برای موفقیت است!

استیو جابز نظر داد.

“کار شما بخش بزرگی از زندگی شما را خواهد گرفت و تنها راه برای رضایت واقعی خواهد بود، این است که باور داشته باشید کار بزرگی انجام می دهید. و تنها راه برای انجام کار عالی این است که عاشق کاری باشید که انجام می دهید.” استیو جابز

2. دید خود را پیدا کنید

یک چشم انداز، یعنی یک هدف فراگیر، همچنین یک عامل موفقیت بسیار قوی است. شما را به حرکت وا می دارد و علیرغم شکست ها ادامه می دهد.

او مطمئن خواهد شد که انگیزه شما در یک دوره زمانی طولانی به طور مداوم در سطح بالایی باقی می ماند. و به شما کمک می کند استقامت داشته باشید و همیشه هنگام زمین خوردن دوباره از جای خود بلند شوید.

از خود بپرسید چرا این یک چیز را به شدت می خواهید: چرا می خواهید یک بخش بزرگ را اداره کنید؟ چرا می خواهید در ماراتن شرکت کنید؟ چرایی شما از درون می آید و دلیلی است که دید خود را توسعه داده اید.

افراد موفق هر از چند گاهی دلیل خود را به خود یادآوری می کنند تا مدام به خود یادآوری کنند که چرا شروع کرده اند.

در این زمینه، بنابراین همیشه باید در نظر داشت که شکست بخشی از بازی است. اما در نهایت این شکست ها هستند که یک برنده واقعی را می سازند.

مایکل جردن، اسطوره بسکتبال، اظهار داشت:

من بیش از 9000 زمین را در دوران حرفه‌ای خود از دست داده‌ام. تقریباً 300 بازی را از دست داده‌ام. بیست و شش بار به من سپرده شد و من بازی را از دست دادم. من بارها و بارها در زندگی‌ام شکست خورده‌ام. و این دلیل برنده شدن من است.” مایکل جردن

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا