متفرقه

کسب مهارت و افزایش اعتماد به نفس برای زندگی بهتر

هنگامی که به یادگیری یک مهارت جدید فکر می کنید، شروع کم و تقسیم اهداف به بخش های قابل مدیریت مفید است. حتی شروع با یک ساعت در روز می تواند تفاوت زیادی در اعتماد به نفس و احساس شما در پایان روز ایجاد کند.

آشپزی یاد بگیرید

چه در آشپزی/آشپزی تازه کار باشید و بخواهید اصول اولیه را بیاموزید، چه بخواهید به سادگی روی تکمیل و توسعه مهارت های خود کار کنید، خانه مکان مناسبی برای آزمایش در آشپزخانه است. آموزش رایگان آشپزی شدیدا توصیه می شود.

داشتن مهارت در آشپزخانه می تواند به شما کمک کند تا ذهن خود را گسترش دهید، در پول خود صرفه جویی کنید و از غذایی که دوست دارید بیشتر بخورید. برخی از مردم همچنین می گویند که آشپزی به آنها احساس کنترل بیشتری بر آنچه در بدن خود وارد می کنند، می دهد

از huevos rancheros گرفته تا پای قابلمه مرغ – همیشه یک دستور العمل جدید وجود دارد که می توانید از آن برای یادگیری یا توسعه برخی مهارت های جدید استفاده کنید.

در کلاس آشپزی آنلاین شرکت کنید

و اگر علاقه مند به شرکت در یک دوره آنلاین آشپزی یا شیرینی پزی هستید، پس چرا دوره هایی را که در سایت خود داریم مرور نکنید؟ از غذای کامل و آشپزی وگان گرفته تا دیپلم کیک و تزیین، این دوره ها راهی عالی برای گسترش دانش و مهارت های شما هستند.

مرتب کردن خانه را بیاموزید

اگر زمان زیادی را در خانه می گذرانید، می تواند مفید باشد که محیط اطراف خود را به گونه ای مرتب کنید که به شما اجازه دهد ذهن روشنی داشته باشید و کمتر احساس استرس کنید.

به عنوان مثال، اگر هرگز نمی توانید چیزی در کمد لباس خود پیدا کنید و هر بار که آن را باز می کنید چیزهایی از بین می روند، این امر می تواند باعث شود که به طور کلی از کمد لباس خود دوری کنید. و قبل از اینکه متوجه شوید، ساعت 2 بعدازظهر است و شما هنوز با پیژامه های خود نشسته اید! هرچه سازماندهی بیشتری داشته باشیم، کمتر احتمال دارد کار را به تعویق بیندازیم.

سازماندهی فضای زندگی شما نیز می تواند به گذراندن زمان کمک کند و دیدن نتایج کار می تواند به شما کمک کند تا احساس رضایت و موفقیت واقعی داشته باشید. همچنین می‌توانید عکس‌های قبل و بعد از اتاق‌ها یا فضاهای به‌طور خاص بی‌نظم بگیرید، تا بتوانید آنچه را که به دست آورده‌اید ببینید.

ماری کوندو

مشاور سازمان‌دهی ماری کوندو یک سریال عالی از نتفلیکس به نام «نظافت با ماری کوندو» دارد که به مردم نشان می‌دهد چگونه چیزهایی را که دیگر به آن‌ها نیاز ندارند رها کنند تا بتوانند احساس شادی و آزادی بیشتری داشته باشند.

اگر شما فردی هستید که تمایل به احتکار یا ارزش عاطفی در همه چیز دارید، پس این می تواند یک نمایش عالی برای شما باشد.

سوفی هینچلیف

سوفی هینچلیف – که به عنوان خانم هینچ نیز شناخته می شود – زمانی که شروع به به اشتراک گذاشتن نکات تمیزکاری و سازماندهی خلاقانه خود در صفحه اینستاگرام خود کرد، در رسانه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفت.

نکات او اکنون توسط “خانم هینچرز” در سراسر کشور استفاده می شود، که می گویند اکنون تمیز کردن را به روشی کاملاً جدید می بینند. ارزش دیدن گروه نکات نظافتی خانم هینچ را در فیسبوک دارد، جایی که بیش از نیم میلیون نفر نکات و ترفندهای تمیز کردن را با الهام از خود خانم هینچ به اشتراک می گذارند.

استیسی سولومان

Loose Woman Stacey Soloman اخیراً برای به اشتراک گذاشتن نکاتی در مورد نحوه سازماندهی و بهترین استفاده از فضاهای خانه شناخته شده است.

او نمایش هایی را در صفحه اینستاگرام خود ارائه می دهد که چگونه همه چیز را از باتری ها و قابلمه ها و تابه ها گرفته تا غذاهای داخل یخچال خود را سازماندهی کنید.

در یک دوره آنلاین مرتب کردن و بی نظمی شرکت کنید

همچنین می‌توانید برای توسعه بیشتر دانش خود و یادگیری نحوه کمک به دیگران برای توسعه این مهارت‌ها، یک دوره سازماندهی یا بی‌نظمی آنلاین را در نظر بگیرید. حتی ممکن است تصمیم بگیرید که حرفه ای به عنوان یک سازمان دهنده حرفه ای یا یک سازمان دهنده حرفه ای برای شما مناسب است.

مهارت های باغبانی خود را بهبود بخشید

چه باغ داشته باشید چه نداشته باشید، مهارت های سبز زیادی وجود دارد که می توانید در خانه یاد بگیرید تا به شما کمک کند از فضای زندگی خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

شاید همیشه می خواستید یاد بگیرید که چگونه میوه و سبزیجات خود را پرورش دهید، درخت بونسای را پرورش دهید یا به سادگی درباره آنچه در باغ خود می روید بیشتر بدانید.

تجهیزات باغبانی

می‌توانید تجهیزات باغبانی مانند ماله، قیچی هرس، کمپوست و دانه‌ها را از اکثر فروشگاه‌ها و مراکز باغ – به‌ویژه فروشگاه‌های بزرگ‌تر مانند Homebase، Wilko، و B&Q در دست بگیرید.

با این حال، ارزش آن را دارد که از آنچه در خانه دارید نهایت استفاده را ببرید. به عنوان مثال، از دانه های فلفل های خریداری شده در سوپرمارکت خود برای رشد خود استفاده کنید، یا از یک سطل قدیمی یا کاسه شستشو به عنوان گلدان گیاه استفاده کنید. کیتی الزار-پیترز کتابی عالی به نام باغبانی آشپزخانه بدون زباله (موجود در آمازون*) نوشته است، که به شما نشان می‌دهد چگونه برگ‌های بریده شده و ضایعات سبزیجات را دوباره به گیاهان قابل برداشت و خوراکی تبدیل کنید.

رشد گیاهان در فضاهای کوچک

شما می توانید گیاهان را در بالکن ها، طاقچه های پنجره و فضاهای پاسیو بکارید – بنابراین داشتن یک باغ برای توسعه چند مهارت باغبانی ضروری نیست.

توسعه مهارت های باغبانی

اگر به دنبال توسعه مهارت‌های باغبانی عمومی خود، چه برای پیشرفت شخصی یا حرفه‌ای خود هستید، ارزش آن را دارد که با یک منبع معتبر شروع کنید – مانند وب‌سایت انجمن سلطنتی باغبانی. این شامل توصیه هایی در مورد نحوه رشد گیاهان و حفظ فضاهای سبز در تمام طول سال است.

در دوره آنلاین باغبانی شرکت کنید

از طرف دیگر، می توانید طیف گسترده ای از دوره های باغبانی را که در سایت ما در دسترس داریم جستجو کنید. برای مثال، غذای رو به رشد آکادمی باز بین المللی در باغ های کوچک و دیپلم کامل باغبانی از آکادمی مهارت های جدید.

از یک مشاور کمک بگیرید

کمک گرفتن از بهترین مشاوره ازدواج در تهران برای بهبود ازدواج می‌تواند یک گام ارزشمند برای بازسازی و تقویت ارتباط بین زوجین باشد. مشاوران متخصص در امور ازدواج و خانواده به عنوان یک شخص سوم بی‌طرف، می‌توانند به شما کمک کنند تا مشکلات را از زاویه‌ای جدید ببینید و به راهکارهای عملی دست یابید. آنها ابزارها و تکنیک‌هایی را ارائه می‌دهند که می‌تواند به بهبود ارتباط، افزایش اعتماد، و مدیریت تعارضات کمک کند. همچنین، مشاوره می‌تواند فضایی امن و حمایتی فراهم کند تا زوجین بتوانند احساسات خود را به اشتراک بگذارند و برای آینده‌ای بهتر با هم همکاری کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا