اخبار

ایوانکا ترامپ: بازگشت به مد و روابط خانوادگی

ایوانا ترامپ می خواهد دخترش ایوانکا ترامپ به مد بازگردد

ایوانا ترامپ از اینکه دخترش ایوانکا ترامپ کارش در صنعت مد را رها کرد، خوشحال نبود، اما افتخار زیادی به او داشت. در حالی که او احتمالاً دوست داشت ببیند ایوانکا در کاخ سفید فعالیت دارد، به نظر می‌رسد که نمی‌خواست دخترش یک سیاستمدار تمام‌وقت شود. ایوانکا در مصاحبه‌ای با “پیج سیکس” در سال ۲۰۱۸ اظهار داشت که نگران است ایوانکا تحت تاثیر کار در کاخ سفید قرار بگیرد و افزود که ترجیح می‌دهد دخترش به جای سیاست، بر کسب‌وکار مد در حال رشد خود تمرکز کند.

ایوانا همچنین گفت که ترجیح می‌دهد دخترش به نیویورک برگردد، زیرا “سیاست یک حرفه‌ی بسیار کثیف است.” اگر ایوانکا به دنیای مد بازگردد، ایوانا گفته است که دخترش “رئیس خودش خواهد شد.”

ایوانا خودش این فرصت را داشت که نقش مهمی در دوره ریاست جمهوری ترامپ بازی کند، اما وقتی همسر سابقش از او خواست سفیر جمهوری چک شود، این پیشنهاد را رد کرد. او در مصاحبه با “سی‌بی‌اس ساندی مورنینگ” گفت که از آزادی‌اش لذت می‌برد و به دلیل سفرهای زیاد، نمی‌توانست مسئولیت سفیر بودن را بپذیرد. او گفت: “من زندگی فوق‌العاده‌ای دارم.”

ایوانکا ترامپ حس مد خود را از مادر ایوانا گرفته است

ایوانکا ترامپ به خاطر سلیقه‌ی خوبش در مد شناخته شده است. او از حس مد خودش با صداقت استفاده کرده و از تاثیر مادرش، ایوانا ترامپ، بر سبک خود صحبت کرده است. ایوانکا در مصاحبه‌ای با مجله‌ی O، The Oprah، گفته است که یکی از خاطرات دوران کودکی‌اش تماشای آماده شدن مادرش برای رویدادها است. او به یاد می‌آورد که در حالی که روی زمین حمام نشسته بود، مادرش را که در حال آرایش کردن و آماده شدن بود، نگاه می‌کرد.

ایوانا در کتابش به نام “بزرگ کردن ترامپ”، درباره‌ی شانه زدن و بافتن موهای ایوانکا در دوران کودکی نوشته است – کاری که مادر خودش برای او انجام می‌داد. او گفت که برای مناسبت‌های خاص، موهای ایوانکا را با روبان و پاپیون به عقب می‌کشید. او اضافه کرد که “از این که او را در لباس‌های «دخترانه» که هر دوی ما دوست داشتیم ببینم، لذت می‌بردم.”

حتی در بزرگسالی، ایوانکا همچنان از استایل مادرش الهام می‌گیرد. همان‌طور که در گزارش Express آمده است، ایوانکا اغلب از لباس‌های شیک و مجلل مادرش برای خود استفاده می‌کند.

ایوانکا ترامپ راه مدلینگ مادرش را دنبال کرد

ایوانکا ترامپ به طرق مختلف راه مادرش ایوانا ترامپ را دنبال کرده است. مانند ایوانا که در دهه 1970 به عنوان مدل فعالیت داشت و این حرفه او را به ایالات متحده آورد، ایوانکا نیز از مسیر مدلینگ وارد عرصه‌های مختلف شد. طبق اطلاعات بیوگرافی، ایوانا با همین حرفه به آمریکا مهاجرت کرد و بعدها با دونالد ترامپ ازدواج کرد.

ایوانکا مدلینگ را زمانی شروع کرد که هنوز در دبیرستان بود. او در مصاحبه‌ای با مجله ماری کلر گفت که مدلینگ را برای کسب درآمد و رهایی از شرایط سخت “زندان مدرسه شبانه‌روزی” انتخاب کرده بود. هرچند او در مدلینگ موفق بود و در سال 1997 روی جلد مجله Seventeen قرار گرفت، اما هرگز قصد نداشت این حرفه را به‌طور تمام‌وقت دنبال کند. ایوانکا اعتراف کرد که “لذت خاصی” از این کار نمی‌برد. او همچنین افزود که دنیای مدلینگ “بی‌رحم” است، اگرچه به‌خاطر اینکه “بهانه‌ای برای سفر” و راهی برای از بین بردن یکنواختی فراهم می‌کرد، قدردان آن بود.

مانند ایوانا ترامپ، ایوانکا ترامپ در سراشیبی خانه است

یکی دیگر از راه‌هایی که ایوانکا ترامپ مسیر مادرش را دنبال می‌کند، در حوزه اسکی است. ایوانا ترامپ، که تغییرات شگفت‌انگیزی در زندگی داشته، اسکی‌باز ماهری است و دخترش ایوانکا نیز در این زمینه حرفه‌ای است. طبق گزارش بیوگرافی، ایوانا از سن ۶ سالگی به‌طور رقابتی اسکی را آغاز کرد. او در ۱۲ سالگی وارد یک برنامه آموزشی ملی شد و این ورزش را به‌طور جدی دنبال کرد. ایوانا در دوران نوجوانی‌اش به‌صورت رقابتی اسکی می‌کرد و گفته است که در المپیک ۱۹۷۲ به‌عنوان جایگزین تیم اسکی چکسلواکی در نظر گرفته شده بود. پیش از شروع حرفه مدلینگ، ایوانا به‌عنوان مربی اسکی در کانادا کار می‌کرد.

ایوانا از این اطمینان حاصل کرد که فرزندانش، از جمله ایوانکا، مهارت اسکی را یاد بگیرند. او در کتاب “بزرگ کردن ترامپ” نوشت که فرزندانش در کلاس‌های اسکی شرکت می‌کردند و او از این ورزش استفاده می‌کرد تا “روحیه رقابتی آنها و رقابت میان خواهر و برادرها” را با ایجاد چالش‌های مختلف در سفرهای اسکی تقویت کند. این چالش‌ها شامل مسابقه برای رسیدن به تله کابین و این که چه کسی می‌تواند “تیزترین چرخش‌ها” را انجام دهد بود.

ایوانکا ترامپ مدعی است که با مادر و پدرش صمیمی است

با اینکه ایوانکا ترامپ عمدتاً توسط مادرش، ایوانا ترامپ، بزرگ شده است، اما می‌گوید که با هر دو والدین خود صمیمی است. طلاق می‌تواند برای کودکان دشوار باشد، به‌ویژه زمانی که یکی از والدین، مانند ایوانا، حضانت کامل را بر عهده دارد. با این حال، ایوانکا اظهار داشته که جدایی والدینش به او کمک کرده تا با هر دو آنها رابطه نزدیکی برقرار کند.

با وجود اینکه طلاق آنها بسیار پر سر و صدا و پر تنش بود، ایوانکا به مجله “People” گفت که والدینش “کار چشمگیری” برای محافظت از فرزندان در برابر آشفتگی‌های رسانه‌ای انجام دادند. او توضیح داد که به مدت زمانی اجازه نداشتند بچه‌ها تلویزیون را بدون حضور والدین تماشا کنند و همچنین روزنامه‌ها از دسترس آنها دور نگه داشته می‌شد.

ایوانکا اضافه کرد که این تجربه باعث شد که او با هر دو والدین خود ارتباط بیشتری داشته باشد. او توضیح داد که معمولاً بچه‌ها والدین خود را بدیهی می‌گیرند، اما این تجربه به او کمک کرد تا این دیدگاه را تغییر دهد و قدر رابطه با هر دو والدینش را بداند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا