اخبار

رئیس کانال IBM: ما در حال ایجاد تعامل با شرکا هستیم

کیت وولی، مدیر کانال IBM، بیان کرد که مهم نیست که شرکای ما چقدر تخصصی هستند یا چگونه به بازار عرضه می‌شوند، ما می‌خواهیم فناوری‌های IBM با آنها به بازار ارائه شود.

در مصاحبه‌ای با CRN، کیت وولی به عنوان مدیر کانال IBM، اظهار داشت که منابع آموزشی و توانمندسازی شرکا که به طور معمول فقط برای کارکنان IBM قابل دسترسی است، نشان‌دهنده تعهد IBM به سرمایه‌گذاری بر روی شرکا و تسهیل همکاری با آنها است.

وولی همچنین افزود که با وجود سرمایه‌گذاری‌های مداوم IBM در بخش مشاوره و خرید شرکت‌های خدماتی، این اقدامات هیچ تضادی با منافع شرکا ایجاد نمی‌کند.

او توضیح داد: “ما زمانی که درباره IBM صحبت می‌کنیم، از مشاوران و فناوری‌های IBM صحبت می‌کنیم و مهم نیست که شرکای ما چه رویکردی دارند یا چگونه وارد بازار می‌شوند؛ ما می‌خواهیم فناوری‌های IBM همراه با آنها وارد بازار شود.”

[ارتباط: ادامه خریدهای بخش ابری IBM با Dialexa]

روز سه‌شنبه، IBM، غول فناوری مستقر در آرمونک، نیویورک، به اعضای ثبت‌نام‌شده برنامه PartnerWorld خود دسترسی به آموزش‌ها، نشان‌ها و سایر ابزارهای توانمندسازی مشابه آنچه کارکنان فروش IBM دریافت می‌کنند، به همراه یک مرکز یادگیری جدید برای دسترسی به این مواد ارائه داد.

طبق یک پست وبلاگی در روز سه‌شنبه، اکنون شرکا به نشان‌های فروش و فنی که نمایانگر تخصص در صنعت هستند، دسترسی دارند. این نشان‌ها در لینکدین و سایر شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای قابل اشتراک‌گذاری هستند. نمایندگان فروش و شرکای IBM به محتوای جدید همزمان با در دسترس قرار گرفتن آن دسترسی خواهند داشت.

وولی به CRN گفت: “این گام بعدی در این سفر است تا مطمئن شویم که همه شرکای ثبت‌شده ما به تمامی آموزش‌های مشابه و تمامی مواد توانمندسازی که کارکنان IBM دریافت می‌کنند، دسترسی دارند.” این یک پیام بزرگ است که ما می‌خواهیم مردم بشنوند. و همچنین، با هدف تسهیل تجارت با IBM، همه این موارد از طریق یک تجربه دیجیتالی بهبود یافته انجام شده است که نحوه دسترسی و مصرف توسط شرکای ما را آسان‌تر می‌کند.

CRN همچنین از وولی درباره خریدهای اخیر IBM در حوزه خدمات، از جمله Dialexa در سپتامبر، Neudesic در فوریه، و Bluetab Solutions و BoxBoat در جولای 2021، سوال کرد.

اگرچه IBM زیرساخت‌های مدیریت‌شده خود را به یک شرکت عمومی به نام Kindryl منتقل کرد، بخش مشاوره‌ای باقی‌مانده هنوز بخش بزرگی از کسب‌وکار IBM است. IBM درآمد بخش مشاوره‌ای خود را 4.8 میلیارد دلار در آخرین گزارش مالی سه‌ماهه اعلام کرد که نسبت به سال قبل که 4.4 میلیارد دلار بود، افزایش یافته است.

وولی گفت: “من هیچ تضادی در مشاوره IBM نمی‌بینم. و صادقانه بگویم، به نظر من هیچ تناقضی وجود ندارد، بنابراین معتقدم ما می‌توانیم با تمامی شرکای خود وارد بازار شویم، بدون توجه به مسیری که آن‌ها می‌خواهند انتخاب کنند.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا