متفرقه

استفاده از زبان فرانسه در آلمان: گستردگی و محدودیت‌ها

از میان همه این زبان ها، فرانسوی دومین زبان خارجی رایج در آلمان است. این زبان همسایگان آنها در جنوب و غرب است، بنابراین جای تعجب نیست که مقداری متقاطع وجود داشته باشد.

فرانسوی در آلمان توسط 18٪ از جمعیت صحبت می شود. این شامل مهاجران، اتباع خارجی و زبان آموزان زبان دوم می شود. چیزی که به این معنی نیست، سطح مهارت هر یک از این فرانسوی زبانان است که به این معنی است که برخی ممکن است توانایی مکالمه داشته باشند و برخی ممکن است نداشته باشند.

اگر به دنبال حضور زبان فرانسه در سطح مکالمه هستید، ممکن است لازم باشد چند ساعت با قطار از مرز فرانسه فاصله بگیرید. اگر صرفاً به کسانی که زبان را مطالعه می کنند علاقه مند هستید، آنها در سراسر کشور پخش خواهند شد، همانطور که در کلاس های متوسطه و متوسطه تحصیل می شود.

چند نفر در آلمان فرانسوی صحبت می کنند؟

تعداد کل فرانسوی زبانان در آلمان شامل گروه های زیادی است. فرانسوی‌زبان مهاجر از کشورهای دیگر، اتباع خارجی فرانسوی زبان که صرفاً برای مدت زمان مشخصی کار می‌کنند و می‌مانند، و زبان‌آموزان به دلایل زیادی وجود خواهند داشت.

جمعیت کل آلمان 82927922 نفر است. با توجه به اینکه 18 درصد از کل جمعیت به نوعی مهارت زبان فرانسوی دارند، تعداد فرانسوی زبانان در آلمان 14927025 نفر است. برخی از این موارد شامل بازدیدکنندگانی مانند گردشگرانی که در مدت طولانی اقامت دارند و 141000 شهروند خارجی فرانسوی است.

این تعداد اتباع خارجی فرانسوی در آلمان تنها بخشی از ماجراست. این مستندات نشان می‌دهد که سالانه تعداد بیشتری به‌طور غیرقانونی از کشورهای آفریقایی و خاورمیانه‌ای فرانسوی‌زبان وارد می‌شوند.

با افزایش مهاجرت از این کشورها و سایر کشورها در آلمان، تعداد بیشتری از فرانسوی‌ها و سایر زبان‌ها به این تعداد اضافه خواهند شد.

یکی از نکاتی که باید در مورد آلمان در نظر داشت…

مدارس و ادارات دولتی آلمان نیاز به صحبت به زبان آلمانی و همچنین بسیاری از مشاغل برای خدمات، اشتغال یا تحصیل دارند.

آیا می توانید فقط با صحبت کردن به زبان فرانسه در آلمان به این کار دست پیدا کنید؟

این سوال در مورد دو زبان اصلی به جز زبان های مهاجر عربی و ترکی پرسیده می شود. انگلیسی و فرانسوی که به جز آلمانی پرمخاطب‌ترین زبان‌ها هستند، برخی را به این سوال می‌رساند که آیا آلمانی برای سفر، زندگی یا کار در آلمان ضروری است یا خیر.

بعید است که سفر راحت، زندگی روزمره یا کار در آلمان تنها با زبان فرانسه انجام شود. زبان آلمانی در مدارس و بیشتر محل های کار مورد نیاز است و در اکثر ادارات دولتی ضروری است. انگلیسی به طور گسترده صحبت می شود و می توان روزانه از آن استفاده کرد، اما فرانسوی اینطور نیست.

اگرچه از هر پنج نفری که ملاقات می کنید، یک نفر به نوعی مهارت فرانسوی دارد، به احتمال زیاد از هر دو نفر، یکی را خواهید یافت که مکالمه انگلیسی دارد. استفاده از زبان فرانسه در اکثر مناطق آلمانی دشوار است. این حتی می تواند برای انگلیسی زبانان کمی چالش برانگیز باشد، اما فرانسوی غیر عملی است.

آیا آنها زبان فرانسه را در مدارس آلمان تدریس می کنند؟

آیا زبان فرانسه برای کودکان آلمانی در مدارس دولتی آلمان اجباری است؟ تحصیل در دانشگاه چطور؟

لاتین و فرانسه در مقاطع پایین تر قبل از اینکه زبان انگلیسی در سطوح بالاتر خوانده شود، مورد مطالعه قرار می گیرند. آلمانی زبان رسمی و اصلی اکثر کودکان آلمانی در آموزش عمومی است، اما زبان فرانسه توسط اکثریت قریب به اتفاق آنها حتی اگر هرگز به سطح مکالمه نرسیده باشد، مطالعه می شود.

همانطور که اکثر کسانی که زبان را در مدارس دولتی و حتی خصوصی مطالعه کرده‌اند می‌توانند تأیید کنند، در واقع به ندرت پیش می‌آید که یادگیری صحبت کردن به یک زبان از آن نوع آموزش یک نتیجه عملی باشد. این می تواند مطالعه آینده زبان را تحریک کند، اما مهارت های مکالمه واقعی هنجار نیستند.

در آلمان به چند زبان صحبت می شود؟

در آلمان زبان های زیادی وجود دارد که تنها یک زبان رسمی است. همه آنها دارای مناطق استفاده و سطوح مختلف محبوبیت هستند. انگیزه های مهاجرتی، مرزی و تحصیلی برای اکثر آنها همراه با استفاده فرهنگی منطقه ای وجود دارد.

در آلمان یک زبان رسمی وجود دارد (آلمانی). بیش از 8 زبان اقلیت و 10 زبان مهاجر وجود دارد. به این موارد، زبان های دوم مورد مطالعه را اضافه کنید و تعداد مورد استفاده در آلمان به راحتی به ده ها می رسد. برخی از آنها روزانه، برخی برای کار و بسیاری در آموزش استفاده می شوند.

زبان های مهاجر آلمان به خودی خود مطالعات جالبی هستند. طبق BMI چندین زبان اقلیت رسمی در کشور وجود دارد. یکی از شرکای صحبت کردن همسرم برای سال ها، همچنین به گویش منطقه ای آلمانی مرتبط با آلمان جنوبی صحبت می کرد. Bayerisch و بسیاری دیگر در مناطق روستایی پراکنده اند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا