فرهنگی هنری

معرفی کتاب‌های انگیزشی، خاطرات، و تحول‌آفرین

دنی ترژو، ترخو: زندگی جنایتکارانه، رستگاری و هالیوود من

شما دنی ترجو را دیده اید که نقش یک مرد سرسخت را در همه چیز بازی می کند (مانند صفحه IMDB او برای همیشه ادامه دارد). اما زندگی واقعی او نیز بسیار لعنتی سینمایی است. او در خانه‌ای بدسرپرست بزرگ شد، با اعتیاد دست و پنجه نرم کرد، چندین بار به زندان رفت، هوشیار شد، در سلول‌های انفرادی معنوی شد و در نهایت به یک ستاره هالیوود و فعال اجتماعی تبدیل شد. شما نمی خواهید این یکی را کنار بگذارید، به من اعتماد کنید.

اتحادیه گابریل، ما به شراب بیشتری نیاز خواهیم داشت

زمانی که میخواهید این کتاب را بخوانید قبل از شروع یک لیوان سنگین از وینو بریزید و بنوشید زیرا موضوع این کتاب سنگین است: نویسنده این کتاب که یونیون نام دارد، تجربه های شخصی خودش را در خصوص تجاوز جنسی، استانداردهای زیبایی هالیوود، بزرگ شدن در یک محله سفیدپوست، و معنای یک زن مدرن بودن، را نوشته است.

هانا براون، خدا این آشفتگی را برکت دهد: یادگیری زندگی کردن و عشق ورزیدن در بهترین (و بدترین) لحظات زندگی

در حالی که منتظر قسمت‌های جدید The Bachelorette هستید، می‌توانید با خاطرات هانا براون کمی قدم بزنید. او به اشتراک می‌گذارد که یک شبه فوق‌العاده مشهور شدن و فشاری که با آن مواجه شده بود در حالی که سعی می‌کرد بفهمد دقیقاً از زندگی‌اش چه می‌خواهد را به اشتراک می‌گذارد. به علاوه، او جزئیات صریح در مورد قرار ملاقات با کلتون آندروود و وضعیت سرد و گرم خود با تایلر کامرون را به اشتراک می گذارد.

تایلر کامرون، تو لیاقت بهتری را داری: آنچه زندگی درباره عشق، روابط و تبدیل شدن به بهترین خود به من آموخت

همانطور که می گویند، هر داستانی دو طرف دارد. تایلر کامرون POV خود را در مورد آنچه در آن موقعیت به هم ریخته جد- هانا-تایلر-جیگی رخ داد به اشتراک می گذارد. اما او همچنین در مورد قرارهای امروزی حرف های زیادی برای گفتن دارد، اینکه چرا همه سزاوار شریکی هستند که آنها را دوست داشته باشد، و اینکه چگونه می توانید مطمئن شوید که بهترین خود را به رابطه خود می آورید.

برایان کرانستون، زندگی در قسمت ها

برایان کرانستون اولین کنسرت بازیگری خود را در سن هفت سالگی انجام داد. از آن زمان، او نقش‌هایی را ایفا کرد که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت (والتر وایت، دلتنگ تو) و نقش‌هایی که او را فراتر از باور به چالش کشیدند (این شخص در نقش پرزیدنت جانسون!). اخلاق کاری کرانستون، همانطور که تقریباً در تک تک صفحات این خاطرات به تصویر کشیده شده است، بدون شک الهام بخش شما خواهد بود.

جسیکا سیمپسون، کتاب باز

چند سال پیش از جسیکا سیمپسون خواسته شد تا یک راهنمای انگیزشی برای زندگی بنویسد، اما او این معامله را رد کرد. چرا؟ چون احساس می کرد این یک دروغ بزرگ است. بنابراین در عوض او کتاب باز نوشت، جایی که خوب، بد، و بسیار زشت را به اشتراک می گذارد. او در مورد رسیدگی به نیاز دائمی برای راضی کردن دیگران، زنده ماندن از سوء استفاده جنسی، هوشیاری و حضور در یک نمایش واقعی در حالی که ازدواجش در حال فروپاشی بود صحبت می کند. خواندنی جذاب است.

کری فیشر، نوشیدنی آرزومند

شادترین خاطرات این هنرپیشه فقید و بزرگ جنگ ستارگان، The Princess Diarist است که در آن او رابطه خود را با هریسون فورد فاش کرد. اما Wishful Drinking، بر اساس نمایش یک زن او، مسلماً کتاب جذاب‌تر است. اولین خاطرات او پس از چهار رمان، مملو از شوخ طبعی اوست.

تینا فی، Bossypants

بسیاری از کتاب‌های موجود در این فهرست چیزی را مدیون کتاب مقاالت پرفروش روز شنبه نایت لایو است که بیش از 3.75 میلیون نسخه فروخته است. این اعداد ثابت کردند که خوانندگان خواهان این نوع طنز جسورانه و فمینیستی هستند به خصوص وقتی که به این شکل تماشایی نوشته شده باشد.

میندی کالینگ، چرا من نه؟

کتاب مقاله‌های خنده‌دار میندی کالینگ همه موضوعات مهم را پوشش می‌دهد: عاشق شدن در محل کار، نحوه طبیعی به نظر رسیدن جلوی دوربین مطابق با هالیوود، و گذر از تمام پیچ و خم‌های زندگی با حس شوخ طبعی.

جاناتان ون نس، بالای سر

همه ما JVN را به‌عنوان ستاره درخشان پنج ستاره کوئیر آی می‌شناسیم و دوست داریم. اما JVN همیشه آنقدر مطمئن نبوده است. بزرگ شدن در غرب میانه برای علاقه مندان به اسکیت بازی و آرایشگر با استعداد چندان آسان نبود. در این کتاب، جاناتان توضیح می‌دهد که چگونه JVN به JVN تبدیل شد که امروز می‌شناسید و دوست دارید.

چلسی هندلر، زندگی مرگ من خواهد بود

مطمئناً به نظر می رسد که چلسی هندلر دقیقاً می داند که در مورد چه چیزی است، اما واقعیت این است که او یک سال را صرف شناخت خودش کرد، با کمک یک روانپزشک و البته چند خوراکی. کتاب خنده‌دار او درباره خودکفایی، خودآگاهی و فعالیت سیاسی بیشتر است.

امی پولر، بله لطفا

خانم بامزه مورد علاقه همه با چند مقاله به سراغ شما می آید که البته شما را وادار می کند LOL، اما همچنین شما را به فکر فرو می برد. فصل هایی مانند «با حرفه خود مانند یک دوست پسر بد رفتار کنید» و «روبات ها همه ما را خواهند کشت» و حتی یک هایکو در مورد جراحی پلاستیک وجود دارد.

ابی جاکوبسون، من ممکن است پشیمان باشم

پس از اینکه ستاره Broad City قلبش شکست، تصمیم گرفت یک سفر جاده ای دو هفته ای انفرادی از نیویورک به لس آنجلس داشته باشد و این کتاب از مقالات را بنویسد، که همه چیز را از عشق گرفته تا از دست دادن تا حرفه و کشف خود را پوشش می دهد.

علی ونگ، دختران عزیز

اگرتا به حال به این موضوع فکر کرده اید که مادری شبیه به علی ونگ داشتید، لذت بخش خواهد بود، شانس با شما همراه است که متوجه شوید که حق با شماست یا نه. کتاب این نویسنده در مورد نامه هایی است برای دو دختر خود نوشته است. او تمام درس هایی که از آنها یاد گرفته و همچنین عجیب ترین داستان ها را در این کتاب با مخاطبین به اشتراک گذاشته است. این کتاب به طرز شرورانه ای خنده دار است.

اندی کوهن، پرحرف ترین

همه ما می دانیم که اندی کوهن پادشاه تلویزیون های واقعیت است، اما معلوم می شود که او برای مدت طولانی تری نسبت به شهرتش، علاقه مند به فرهنگ پاپ بوده است. کوهن به این موضوع می پردازد که چگونه با عشق به تلویزیون بزرگ شده است، چگونه در کالج همجنس گرا ظاهر شده است، و چگونه اشتیاق خود را به یک حرفه بسیار موفق تبدیل کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا