متفرقه

مزایای سفارشی‌سازی تلفن اندرویدی برای رانندگان روزانه

یکی از مزایای استفاده از تلفن اندرویدی برای درایور روزانه شما این است که روش‌های تقریباً نامحدودی برای سفارشی کردن آن دارید.

در حالی که iOS عمدتاً از نظر نحوه تغییر ظاهر و احساس آن – حتی پس از تغییرات iOS 14 – قفل باقی می‌ماند، اندروید به شما امکان می‌دهد در صورت تمایل، یک بازسازی پیکسل به پیکسل از دستگاه خود را ترسیم کنید.

از تغییر ساده کاغذ دیواری گرفته تا نصب یک لانچر کاملاً متفاوت، گزینه‌های زیادی دارید – و این می‌تواند به شما این احساس را بدهد که بیرون رفته‌اید و یک گوشی کاملاً جدید خریداری کرده‌اید، بدون هیچ‌کدام از هزینه‌های مرتبط.

در مورد سیستم عامل تلفن همراه Google چه یک کهنه سرباز اندروید باشید یا یک تازه کار کاملاً، ما شما را از طریق برخی از بهترین گزینه های سفارشی سازی موجود راهنمایی می کنیم. برخی از آنها فقط چند دقیقه وقت شما را می‌گیرند، در حالی که برخی دیگر نیاز به سرمایه‌گذاری بیشتر در زمان دارند، بنابراین با این وجود که به دنبال بازسازی تلفن خود هستید، باید چیزی مورد علاقه را در اینجا پیدا کنید.

1. تصویر زمینه را تغییر دهید

شما مقدار زیادی از هر روز را به والپیپر تلفن خود خیره می‌کنید، بنابراین مطمئن شوید که چیزی است که دوست دارید: می‌توانید تصویر زمینه را با فشار طولانی روی یک قسمت خالی از صفحه اصلی تغییر دهید، سپس «سبک‌ها و کاغذدیواری‌ها» و سپس «تصویر زمینه» را انتخاب کنید. ‘.

وقتی تصویری را انتخاب می‌کنید، می‌توانید آن را به‌عنوان پس‌زمینه برای صفحه‌های اصلی، صفحه قفل یا هر دو تنظیم کنید.

تعداد زیادی از تلفن‌ها با مجموعه‌ای جالب از تصاویر پس زمینه در دسترس هستند، بنابراین مطمئن شوید که به خوبی به آنچه که وجود دارد نگاه کرده‌اید. البته در صورت تمایل می‌توانید تصاویر خود را بارگذاری کنید یا به سایت‌های تصویر رایگان مانند Unsplash (در برگه جدید باز می‌شود) و Wallhaven (در برگه جدید باز می‌شود) برای پس‌زمینه نگاهی بیندازید.

2. با ویجت ها آزمایش کنید

ویجت‌ها نه تنها می‌توانند صفحه‌های اصلی گوشی شما را جالب‌تر نشان دهند، بلکه می‌توانند واقعاً مفید نیز باشند – چه ویجت تقویمی باشد که برنامه آینده شما را نشان می‌دهد، یا یک ویجت پخش کننده رسانه با کنترل‌های پخش، شما را از پریدن بین تعداد زیادی نجات می‌دهد. برنامه ها را باز کنید

با فشار طولانی روی یک ناحیه خالی از صفحه اصلی و ضربه زدن روی “ابزارک ها” گالری ظاهر می شود: ویجت هایی که می بینید بستگی به برنامه هایی دارد که روی تلفن شما نصب شده است (اگر ویجت هایی مرتبط با برنامه های شما وجود داشته باشد، آنها به این موارد بستگی دارند. اینجا نشان داده شود). از میان موارد پیش‌فرض Google، Keep Notes و Google News قطعا ارزش دیدن دارند.

3. یک لانچر جدید نصب کنید

برنامه‌های راه‌انداز کنترل صفحه اصلی تلفن، کشوی برنامه، نمادهای برنامه و موارد دیگر را بر عهده می‌گیرند – آن‌ها به اندروید یک اصلاح بصری کامل می‌دهند و مجموعه‌ای از گزینه‌های سفارشی‌سازی جدید را برای شما باز می‌کنند.

وقتی یک یا چند راه‌انداز جایگزین نصب کرده‌اید، می‌توانید از طریق «برنامه‌ها و اعلان‌ها» > «پیشرفته» > «برنامه‌های پیش‌فرض» و سپس «برنامه اصلی» در تنظیمات بین آنها جابه‌جا شوید.

چند لانچر شخص ثالث عالی برای اندروید در دسترس هستند که آماده تغییر ظاهر نرم افزار هستند – اکثر آنها مجموعه ای از ویژگی ها را به صورت رایگان ارائه می دهند و گزینه های بیشتری از طریق خریدهای درون برنامه ای در دسترس هستند. برخی از بهترین‌هایی که با آنها روبرو شده‌ایم Nova Launcher (در تب جدید باز می‌شود)، Evie Launcher (در برگه جدید باز می‌شود)، Lawnchair (در برگه جدید باز می‌شود) و Action Launcher (در برگه جدید باز می‌شود).

4. بسته آیکون متفاوتی را اعمال کنید

یکی دیگر از سفارشی‌سازی‌های فعال شده توسط لانچرها، استفاده از بسته‌های نماد است: اگر بسته‌هایی مانند Viral (در برگه جدید باز می‌شود) و Delta (در برگه جدید باز می‌شود) را در فروشگاه Google Play بررسی کنید، لانچرهایی را که با آنها سازگار هستند فهرست می‌کنند. با، بنابراین باید بتوانید چندین مورد را پیدا کنید که با هر لانچری که ترجیح می دهید مطابقت دارند.

بسته‌های آیکون همه نمادهای صفحه اصلی شما را – برای جیمیل، توییتر، نتفلیکس و غیره – تغییر می‌دهند تا با یک سبک یا تم خاص مطابقت داشته باشند، و اغلب با کاغذدیواری همراه همراه هستند. اگر نگاهی به گزینه های مختلف بیندازید، خواهید دید که آنها می توانند ظاهر اندروید را به طور چشمگیری تغییر دهند.

5.از کجا گوشی بخریم

برای خرید اقساطی گوشی که بتوانید به راحتی آن را شخصی‌سازی کنید، به فروشگاه‌های معتبری سر بزنید که طیف گسترده‌ای از مدل‌ها و برندها را ارائه می‌دهند. فروشگاه‌های آنلاین برای خرید آیفون اصل معتبری مانند دیجی‌کالا و آمازون گزینه‌های خوبی هستند زیرا به شما امکان می‌دهند مدل‌ها و قیمت‌ها را مقایسه کنید و نظرات کاربران را بخوانید. اگر از فروشگاه‌های فیزیکی خرید می‌کنید، به نمایندگی‌های رسمی برندهای معتبر مانند سامسونگ و شیائومی مراجعه کنید تا از اصل بودن گوشی مطمئن شوید. به یاد داشته باشید که گوشی‌های اندرویدی انعطاف‌پذیری بیشتری برای شخصی‌سازی دارند، بنابراین اگر به دنبال سفارشی‌سازی عمیق‌تر هستید، این نکته را در نظر بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا