فرهنگی هنری

چگونه میتوانیم موفق شویم

دیگر به دنبال گلوله نقره ای خود نباشید

مهم نیست که چقدر تبلیغات رسانه های اجتماعی ادعا می کنند که می توانید یک شبه هزاران دلار به دست آورید، یا کتاب های خودیاری قول می دهند زندگی شما را متحول کنند… پاسخ ساده برای موفقیت این است که هیچ پاسخ ساده ای وجود ندارد.گذشته کامل انگلیسی را مطالعه کنید.

کلید موفقیت یک قرص یا هک یا یک کنفرانس نیست. این نترسیدن از شکست، درس گرفتن از اشتباهات و باور به خود است. نشان داده می شود و بارها و بارها تلاش می کند تا زمانی که آن را درست انجام دهید.

بنابراین، به این فکر کنید که واقعاً می خواهید چه کاری انجام دهید. یک هدف بسازید، سپس برای چگونگی رسیدن به آن هدف برنامه ریزی کنید و به آن پایبند باشید. با گذشت زمان، عادت‌ها و طرز فکری در شما ایجاد می‌شود که به شما کمک می‌کند بر هر چالشی غلبه کنید، بنابراین می‌توانید در زندگی موفق باشید… مهم نیست که این برای شما چه معنایی دارد.آموزش زبان انگلیسی

چگونه موفق باشیم: بستن افکار

گزینه اول: شما از توصیه های ما استفاده می کنید و در نظر می گیرید که مهارت ها و علایق شما کجاست و اولین قدم را به سمت ایده های خود بردارید. شاید شروع به نوشتن یک وبلاگ کنید، یا یک فروشگاه آنلاین باز کنید، یا کامپیوتر را ببندید و با خانواده خود به معاشرت بروید. مهم نیست چه کاری انجام می دهید؛ فقط انجامش بده

گزینه دوم: متوجه می‌شوید که هیچ ایده‌ای ندارید یا نمی‌خواهید تلاش کنید. با این ایده خوب می شوید که هرگز موفق نخواهید شد. شاید تا آخر بعد از ظهر به تماشای چیزی در نتفلیکس بنشینید.

با توجه به اینکه این مقاله را تا آخر مطالعه کرده اید، امیدواریم الهام بگیرید که بیرون بروید و یاد بگیرید که برای موفقیت در هر راهی که برایتان مهم است چه کاری باید انجام دهید. اما حتی اگر امروز آماده نباشید، این مقاله همچنان در اینجا خواهد بود، هر زمان که آماده انجام اقدام و تغییر دنیای خود باشید.

سوالات متداول

پنج کلید موفقیت چیست؟

اگرچه تعریف موفقیت می تواند دشوار باشد، اما می توان نحوه دستیابی به موفقیت را به پنج دسته کلیدی محدود کرد. وجود دارد:

عزم راسخ: اگر مصمم به موفقیت نباشید، موفق نخواهید شد. این واقعا به همین سادگی است.

مهارت: اگرچه شما جملات انگیزشی زیادی در مورد اینکه چگونه می توانید “به هر چیزی که در ذهن خود دارید برسید” می خوانید، این کمی پیچیده تر از این است. تقریباً قطعاً برای موفقیت به نوعی مهارت، استعداد یا دانش در حوزه انتخابی خود نیاز خواهید داشت. مطمئناً می‌توانید در طول مسیر چیزهای جدیدی یاد بگیرید و جنبه‌هایی را تمرین کنید که باید در آنها پیشرفت کنید، اما قبل از اینکه بتوانید به اهداف خود برسید حداقل به مهارت‌های مرتبط نیاز دارید.

اشتیاق: استیو جابز واقعاً این یکی را درست فهمیده است – “تنها راه برای انجام کار عالی این است که عاشق کاری باشید که انجام می دهید. اگر هنوز آن را پیدا نکرده‌اید، به جستجو ادامه دهید، قانع نشوید.» به همان اندازه که داشتن مهارت و نظم در سفر به سمت موفقیت مهم است، به اشتیاق و عشق برای وظایف نیز نیاز دارید. این اشتیاق همان چیزی است که می تواند بین فرصت یادگیری و شکست تفاوت ایجاد کند. به یاد داشته باشید، همیشه لحظاتی وجود خواهد داشت که باور ندارید می توانید آن را انجام دهید. اما اگر اشتیاق داشته باشید، می توانید از ترس خود عبور کنید و موفق شوید.

نظم و انضباط: بعضی روزها نمی خواهید یاد بگیرید یا برای رسیدن به اهداف خود کار کنید. هیچ مقدار پول یا فشار خانواده به شما انگیزه نمی دهد. در این روزها، یک طرز فکر مثبت برای شما کافی نخواهد بود، و شما به نظم و انضباط زیادی نیاز دارید تا از سرخوردگی و تلاش برای رسیدن به اهداف خود ادامه دهید.

شانس: ما به شما دروغ نمی گوییم. موفق ترین افراد قطعاً اراده، مهارت، اشتیاق و نظم زیادی دارند، اما در این راه با کمی شانس هم به آنها کمک کرد. اما در حالی که این ممکن است برخی از شما را ناامید کند، برخی دیگر هیجان زده خواهند شد که متوجه شوند هر شکستی ناشی از یک اشتباه نیست. و همین یک لحظه خوش شانس می تواند همان چیزی باشد که موفقیت شما را تضمین می کند.

همانطور که خواهید دید، تنها زمانی می توانید به موفقیت برسید که هر پنج جزء کلیدی را داشته باشید. هنگامی که سطوح صحیحی از عزم، مهارت، اشتیاق، نظم و انضباط و کمی شانس را به دست آوردید، می‌توانید عادت‌ها و تمرین‌هایی را ایجاد کنید که موفقیت شما را تضمین می‌کند.

چگونه به هر چیزی که می خواهم برسم؟

همه ما در زندگی چیزهایی داریم که می خواهیم. از تشکیل خانواده گرفته تا شغلی پربار یا تأثیر مثبت بر محیط… یا شاید ایده شما از موفقیت حتی فراگیرتر از این باشد؟

مهم نیست که در زندگی چه می خواهید، می توانید آن را با طرز فکر صحیح و عادت های خوب داشته باشید.

و هیچ محدودیتی برای چیزهایی که اجازه دارید بخواهید وجود ندارد! به نظر می رسد بسیاری از مردم فکر می کنند که شما باید بین خانواده و پول یا کار برای یک هدف در مقابل تناسب اندام و سلامت یکی را انتخاب کنید. اما آنها اشتباه می کنند. شما می توانید همه چیز را بخواهید و داشته باشید، به شرطی که مایل باشید تلاش کنید و اولین قدم را بردارید.

آیا واقعاً می توانید هر کاری را که می خواهید در زندگی انجام دهید؟

آره.

در دنیای امروز، بسیار آسان است که درگیر کارهایی شوید که نمی توانید انجام دهید یا بهانه ای برای بیرون نرفتن و زندگی رویاهای خود پیدا کنید. اما راز واقعی این است که تنها چیزی که شما را از داشتن هر چیزی که می خواهید باز می دارد شما هستید.

به عقب برگردید و پنج کلید موفقیت و 10 نکته ما را برای به دست آوردن هر آنچه در زندگی می خواهید بخوانید. خواهید دید که اگر بخواهید زمان و تلاش خود را صرف کنید، انجام هر کاری کاملا ممکن است.

همچنین مهم است که در نظر داشته باشید که موفقیت های یک شبه هرگز آن چیزی نیستند که به نظر می رسند. شما فردا میلیونر نخواهید شد (یا حداقل، اکثر ما نخواهیم شد!). شما باید به رویاهای خود ایمان داشته باشید و برای موفقیت تلاش کنید.

بزرگترین راز موفقیت چیست؟

بزرگترین راز موفقیت این است که برای رسیدن به اهداف خود باید اقدام کنید. اگر دنبال آن نروید هیچ چیز به دست نمی آید. بنابراین از خواندن مقالاتی در مورد چگونگی موفقیت دست بردارید و به انجام کاری بروید. . بعدا میتونی از ما تشکر کنی

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا